Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Binnenzwembad alleen voor studenten.

Go down 
+6
Raf
Scar
Claire
Dylan
Ethan
Dana Elle
10 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 12:29 pm

Cathy lachtte en was best wel blij dat Aria ook harp kon,' Dat word leuk. Maar goed vind je het niet heel verschrikkelijk om niet met je leerlingen te mogen flirten. Ik flirt namelijk echt onmogelijk veel en ik zou niet weten hoe het is voor jou.' Ze lachtte en keek even heel geïnteresseerd naar Aria.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 12:36 pm

Er verscheen een brede grijns op Aria gezicht terwijl ze weer naar Cathy keek. ´Wie zegt dat ik het niet doe. Je moet het alleen stiekem doen´´ zei Aria met die brede grijns. Ook al praatte ze zo groot ze had er dit jaar maar twee gehad. Weinig voor haar doen vond ze zelf. Moest ze eigenlijk wat aan doen maar ze oest op assen. Eigenlijk was Aria wel verbaast dat Cathy ook een flirt was net als zij zelf.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 12:39 pm

Cathy lachtte,' Ja maar jij flirt zeker weten anders dan ik dat doe. En je flirt met de andere types dat zie ik gewoon aan je.' Ze lachtte en vond het heerlijk om niet al te veel los te laten. Nu moest Aria zelf maar gaan puzzelen hoe het zat want zij liet niks meer los maar glimlachtte wel even een heel klein beetje verleidelijk.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 12:57 pm

Aria snpte niet goed wat Cathy bedoelde. Aria flirte bijna met iedereen e maakte weinig onderscheid. Behalve mensen met eenrelatie dat vond ze te erg. ´´Dat weet ik zo nel niet hoor ik flirt met iedereen hoor. Hoe wil je dan met een andere type flirten´´ vroeg Aria aan Cathy. Ze voreg het gewon maar direct ook al kwam het misschien dom over.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 1:00 pm

Cathy lachtte onschuldig,' Jij flirt met jongens en ik met meisjes.' Ze keek niet naar Aria maar haar blik gleed over het water,' Dus we flirten wel met andere types.' Ze lachtte een beetje maar haar ogen stonden redelijk emotieloos. Ze wist ook niet goed hoe ze zich moest voelen dus haar ogen waren een reflexie van haar gedachtes.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 1:14 pm

Aria was eigenlijk verbaast over het atwoord. Nit dat Cathy lesbisch was maar dat ze zelf nog niet eerder had gedacht aan meisjes flirten. Voor har was het altijd zo logischj dat het mannen waren. Maar misschien was het leuk om een eker wat anders te proberen. ´´MM misschien moet ik dat ook een keer proberen. Misschien is het net zo leuk´´ zei Aria bedenkelijk.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 1:26 pm

Cathy schoot in de lach,' Ik wil best je proef persoon zijn.' Ze zei het op een zwoele stem en keek Aria uitdagend aan. Ze had wel weer zin in een pretje en ze had Trinity al meer dan een week niet gezien na hun eerste ontmoeting dus zo erg was het niet. Ze trok even haar bikini topje goed en glimlachtte daarna charmant naar Aria.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 1:41 pm

Aria moest wel wennen aan het nieuwe idee om meteen meisje te flirten maar vond het niet erg. ´´Oke maar dit is wel nieuw vor mij´´ zei Aria eerijk. Ze wist niet goed wat ze moest doen. Bi een jongen wist ze at precies. Maar nu niet dit keer liet ze de leiding aan Cathy over. Al keek ze wel om zich heen of ze leding gevende zag want het mocht niet.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 1:47 pm

Cathy lachtte,' Rustig maar ik sleep je er wel doorheen.' Ze keek haar met een klein beetje schuin hoofd aan waardoor er een plukje haar voor haar ogen viel. Niet dat zij er slechter door ging zien nee zij zag Aria nog steeds heel goed alleen nu was het zo dat Aria haar ogen niet al te goed kon zien. Haar hand gleed een beetje over de bovenarm van Aria en ze beet even op haar lip waardoor je haar tanden zag op haar rode gestifte lippen.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 1:51 pm

Automatisch leunde Aria naar voren om het plukje weg te doen. Waardoor hun gezichten ene stuk dichter bij elkaar waren. Dat was regel een bij jongens. Al vond ze het niet erg dat Cathy haar bovenarm over gleed. Het waswel raar dat het niet een sterke arm van een jongen was. Maar Aria zou toch ene keer wat nieuws proberen.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 1:58 pm

Cathy vond het een fijn idee dat ze zo dichtbij was en vond het grappig dat ze het plukje weg haalde,' Volgens mij lukt het je aardig goed hoor.' Fluisterde ze in Aria's oor waardoor de warme adem van Cathy in de nek van Aria kriebelde. Ze keek daarna ondeugend in de ogen van Aria en wilde weten of Aria het voortouw zou nemen. Ze wist het niet en eigenlijk zou ze het ook niet erg vinden als zij zelf het voortouw zou moeten nemen. Ze zou het zeker weten doen.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 2:03 pm

grrrr we moeten wachten op viv voor toby en cathy
-----------------------------------------------------------
Aria deed haar bril nu wel af waardoor je haar fel blauwe ogen zag. Blijkbaar was het toch niet zo anders tussen vrouwen en manen dacht Aria omdat het haar goed af ging. ´´Dnak je , maar jij blijft hier de expert´´ zei Aria met een onschuldig glimlachje. Hiermee bedoelde ze dat Cathy het beste de vooouw kon pakken omdat ze niet veel meer wit.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 2:13 pm

Cathy keek even bewonderd in de grote blauwe ogen. Het zag er super mooi uit,' Je mag van mij echt wat vaker je bril af doen want hierin kan ik wel verdrinken!' Ze glimlachtte en legde haar hand in haar nek en begon zachtjes te strelen. Ze liet haar vingers over haar nek lopen en ze gleden al snel over haar wang naar de lippen van Aria. Ze waren nog steeds heel dichtbij en het voelde goed om weer een keer zo dichtbij iemand te zijn. Ondanks dat het een lerares was en ze waarschijnlijk geschorst kon worden als iemand hun nu zag.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 2:23 pm

Aria glimlachte breed bij het compliment. Blozen ging toch nooit meer gebeuren dacht ze zelf. Ze volgde dehand van Cathy op haar huid. ´´Daarom hou ik ze op, dan kunnen alleen speciale mensen het zien´´ fluisterde Aria in Cathy haar oor. Het was niet gelogen dat was wel de reden al was het wel een grotere groep als je zou denken.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 2:36 pm

Cathy haar glimlach was verleidelijk en ze moest moeite doen zich in te houden om Aria te zoenen.' Jou lippen zien er iets te aantrekkelijk uit.' Fluisterde ze weer en even schoten haar ogen de ruimte door maar ze zag niemand die hun zou kunnen verklikken. Toen streek ze met haar vingertoppen over de wang van Aria en kwam nog iets dichterbij voor zover het kon wanneer ze elkaars gezichten nog niet helemaal tegen elkaar aan zaten.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 2:46 pm

Aria moest een grijns weg duwen van haar gezicht bij het complimentje. ´´Dat zijn die van jouw ook hoor´´ fluisterde Aria terug. Misschien was het wel te zeilkerig maar ze wist niet anders. Meestal zou ze nu wel zelf een kus beginnen maar dit keer liet ze Cathy de leiding houden. Hopelijk zou niemand hun zien. Anders konden ze altijd ergens waar niemand hun zag zoenen.

dit klinkt te fout
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 2:54 pm

Cathy pakte het gezicht van Aria in haar handen en drukte haar lippen op die van haar. Het was waarschijnlijk raar voor Aria omdat haar lippen veel minder ruw waren en omdat zij gewoon geen jongen was. Maar voor Cathy was dit heel normaal dus je hoorde haar niet klagen. Één hand haalde ze van het gezicht af en streelde de rug van Aria terwijl de andere de wang streelde. Zo vond ze het zelf altijd het fijnst om gezoend te worden en ze hoopte dat Aria even makkelijk was.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 2:59 pm

Aria moest even aan de nieuwe kus wennen. Ten eerste was de smaak van de lippen heel anders. Het smaakte naar de vorige lipgloss of lippenstift inplaats van het laatste drankje. Ten tweede waren de lippen veel zachter wat wel een keer fijn was. Zelf legde ze ook een arm achter het hoofd van Cathy en streelde door haar haar. Wat wel een stuk langer was dan de meeste jonegns.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 3:04 pm

Cathy stopte met veel moeite en keek haar even verleidelijk aan,' En bevalt het?' Ze lachtte en bleef met haar hand die op de rug van Aria lag nogsteeds strelen maar de andere hand haalde ze van de wang af. Ze legde hem op haar heup en streelde daar even rustig en teder. Het was een plekje waarvan de jongens niks wisten maar waar haast ieder meisje gek van werd omdat het heel goed aanvoelde.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 3:14 pm

Aria grijnste breed bij de vraag. ´´Het is wel voor herhaling vatbaar´´ zei ze kort. Het was zeker niet verkerd bevallen. Vooral het strelen was op beter pleken en veel teder dan een man kon doen. Maar een man had ook altijd zijn voordelen dus het maakte Aria niets meer uuit. Voort ging ze beide geslachten onveilig maken Twisted Evil
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 3:28 pm

Oké sorry moet effe WHAHAAHAHAHA
~~

Cathy grinnikte even kort en drukte weer haar lippen op die van Aria. Het voelde goed maar terwijl ze met haar zoende spookte Trinity door haar hoofd. Niet dat ze het erg vond, toch voelde het anders want zoenen met Aria was echt niet verkeerd maar ze verlangde gewoon meer naar de lippen van Trinity en hoe slecht dat ook was het ging niet veranderen.
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 3:41 pm

Aria voelde weer ene zoen maar dit keer voelde dat het anders was. Daarom onderbak ze het zelf maar weer. ´´Wat is er´´ vroeg ze rustig. Niet meer fluisterend maar nog best bezorgd. Ze had liever dat Cathy het meteen vertelde. Zelf zou ze niet verder gaan dan een dag maar blijkbaar waren Cathy haar gedachten ergens anders.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 3:46 pm

CAthy keek verontschuldigend,' Sorry ik liet mijn gedachtes even weg drijven. Ik ben al een tijdje op een meisje maar zij niet op mij. That's all, maar daarom vind ik het nog niet erg dat ik jou heb gezoend.' Ze lachtte en voegde er achteraan,' Verwacht niet dat dit een relatie word trouwens.'
Back to top Go down
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 3:51 pm

Aria moest kort lachen toen Cathy zei dat het geen relatie ordt. ´´Dat was ook niet de bedoeling maar denk je niet dat het beter is om niet met andere te zoenen als je van iemand houdt. Dat probleem heb ik niet, maar ik snap dat de andere je dan nog minder wil´´ zei Aria eerlijk. Ze had wel iets tegen relaties verbreken. Dat ging over echte liefde wat veel beter was dan een dag met Aria vond Aria.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 EmptySun Mar 27, 2011 4:00 pm

CAthy haalde haar schouders op,' Ze valt op mannen en ze is echt niet in mij geïnteresseerd dus dan maakt het mij niks meer uit.' Dat was niet helemaal waar maar het maakte ook niet heel erg meer uit. Ze liet Aria los en streek alleen nog heel even over haar wang.' Maar het komt wel goed ik zoek gewoon iemand anders. Desnoods voor een dagje.' Ze lachtte weer en keek met een glinstering in haar ogen naar Aria.
Back to top Go down
Sponsored content





Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 7 Empty

Back to top Go down
 
Binnenzwembad alleen voor studenten.
Back to top 
Page 7 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Oké, nu heb ik echt een goed idee voor een onderschrift en stiekem heb ik het al gemaakt, alleen past het er nog niet bij.
» Sorry voor mijn
» Ik weet een bijnaam voor Raf
» Voor alle mensjes
» Het verharde stuk voor de school

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: