Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Binnenzwembad alleen voor studenten.

Go down 
+6
Raf
Scar
Claire
Dylan
Ethan
Dana Elle
10 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuthorMessage
Aria

Aria


Posts : 178
Join date : 2011-03-16

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 EmptySun Mar 27, 2011 4:04 pm

Arai glimlacte alleen maar. ´´LAs je einde raad bent dan mag je best een keer terug komen maar ik kan beter gaan. Voordat een van e schooldirectie me ziet´´ zei Aria rustig. Ze gaf Cathy nog een kusje op haar wang en stond daarna op. Dit was haar eerste keer dt ze geflirt had met een meisje. Maar waarschijnlijk niet de laatste keer.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 EmptySun Mar 27, 2011 4:09 pm

Cathy grinnikte en voelde haar wang een beetje gloeien.' Ik zie je vast nog wel een keer.' Zei ze op een zweverige toon en begon een beetje baantjes te trekken terwijl ze haar blik op Aria gericht had toen ze weg liep en het niet kon laten om even naar de kont te kijken.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 EmptySun Apr 03, 2011 8:21 am

new

Rae zat een heel eind van het water met haar fototoestel in haar handen. Zo moest ze ver inzoemen als ze een foto wilde maken, maar ze wilde absoluut het risico niet lopen dat haar camera nat werd. Uit ervaring wist ze dat water en techniek niet samen ging. Tenminste, zo had de computer van haar ouders erover gedacht toen ze er drinken over had laten vallen. Maar toen had ze wel haar lesje geleerd.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 EmptySun Apr 03, 2011 8:26 am

Toby zat een stuk van het zwembad af. Hij hoopte dat hij wat vrolijker te worden door hier te komen maar het lukte niet al te goed. De tranen waren eg maar hij voeldezich nog steeds schuldig overde brand. Hij keek maar een beetje vooruit met een chuldige blik. Het zag er zeker raar uit maar de meeste mensen uit de school gunde hem niet eens een blik.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 EmptySun Apr 03, 2011 8:30 am

Rae keek weer eens rond op zoek naar iets of iemand om te fotograferen, haar blik bleef hangen bij een jongen met een schuldige blik in zijn ogen. Ze hield van foto's die een emotie uidrukten. Ze keek even of haar camera nog goed ingesteld was en bracht hem daarna naar haar gezicht. Het volgende wat te horen was was een klik en Rae bekeek de foto die ze gemaakt had. Hij was wel goed, het licht kwam mooi door de reflectie op het water en de jongen leek helemaal in zichzelf gekeerd.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 EmptySun Apr 03, 2011 8:46 am

Toby zat nog net niet genoeg in zich zelf gekeerd dat hij wel hoorde dat er een foto werd gemaakt. Hij keek om naar waar het geluid vandaan kwam. Blijkbaar was het een meisje met een fototoestel . Blijkbaar was hij zelf tenminste daar nog goed genoeg voor. ´´Hoi´´ zei hij schor terwijl hij probeerde te glimlachen. Hij wist niet of het meisje al de verhalen kende of ze dalijk snel bang achteruit schoot.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 EmptySun Apr 03, 2011 8:55 am

"Hee." Rae was enigszins gerustgesteld van de toon en houding van de jongen. Die leek niet vijandig of geïrriteerd door het feit dat ze een foto van hem had gemaakt, maar ze bleef nog op haar hoede. Ze bladerde even door haar foto's. Er waren veel foto's van het zwembad en de mensen en daarna kwam ze uit bij foto's van andere dagen. Er waren heel veel foto's van de brand. Hoewel het natuurlijk een ramp was geweest had zij het niet kunnen laten het toch leuk te vinden. Misschien zou ze die foto's zelfs wel aan een krant kunnen verkopen.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 EmptySun Apr 03, 2011 9:01 am

Toby keek nog steeds naar het fototoestel. ´´Mag ik misschien zien. Dan weet ik hoe erg ik er nu bij loop´´ zei hij met een halve glimlach. Hij was ook wel benieuwd hoe goed ze was maar zei dat niet. Al wist hij dat hij er nu niet goed uit ag dacht hij zelf.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 EmptySun Apr 03, 2011 2:57 pm

"Je... euh.... loopt er schuldig bij..." Rae zei alleen maar hoe hij eruit zag, of er een reden achterzat of dat hij toevallig zo keek. Maar toen hij er nu naar vroeg dacht ze wel dat er een reden achter zat. Ze liep naar hem toe en liet hem het schermpje zien. Nu stond er nog een foto van de brand op, maar ze bladerde snel naar de foto van hem. Het was best een mooie foto vond ze, maar ze had wel betere gemaakt.
Back to top Go down
Toby

Toby


Posts : 194
Join date : 2011-03-27

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 EmptySun Apr 03, 2011 5:19 pm

Dat had Toby al verwacht. Al verwachte hij ook slordig, als een zwerver, levensmoe wat hij was als June niet in de buurt was. Hij beet even op zijn lip toen hij de foto van de brand zag. Dat had hij aangericht of zijn andere ik om precies te zijn, maar hij gaf zich zelf de schuld. ´´Je kan het goed´´ zei hij als conclusie toen hij zijn eigen foto zag. Het was beter dan dat hij verwacht had in iedergeval. Een profesionel in fotos jurere was hij zeker neit.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 EmptySun Apr 03, 2011 8:21 pm

"Dankje." Hoewel Rae dat vaker hoorde was het nog steeds leuk om te horen. Het gaf haar vertrouwen en herinnerde haar eraan dat ze echt de fotografieopleiding moest doen. Haar blik gleed naar de jongen, er leek echt iets aan de hand te zijn. Ook de blik toen hij de foto van de brand zag was haar opgevallen. Maar wat ze ervan moest denken wist ze niet. Misschien had hij de brand gewoon doodeng gevonden, dat kon ze best begrijpen, maar ze dacht eigenlijk niet dat het dat was.
Back to top Go down
Sponsored content





Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 Empty
PostSubject: Re: Binnenzwembad alleen voor studenten.   Binnenzwembad alleen voor studenten. - Page 8 Empty

Back to top Go down
 
Binnenzwembad alleen voor studenten.
Back to top 
Page 8 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Similar topics
-
» Oké, nu heb ik echt een goed idee voor een onderschrift en stiekem heb ik het al gemaakt, alleen past het er nog niet bij.
» Sorry voor mijn
» Ik weet een bijnaam voor Raf
» Voor alle mensjes
» Het verharde stuk voor de school

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: