Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Central Park Zoo

Go down 
+5
Marina
Little
Dana Elle
Ethan
Claire
9 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
Miep

Miep


Posts : 64
Join date : 2011-03-23

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 1:01 pm

"Non, je suis Hollandais," zei Miep. "Dus ik ben Nederlandse." Als ze het goed had, leerden Amerikanen geen Frans. Zelf vond ze het een boeiende taal, maar ze had er helaas niks meer aan. "En jij?" vroeg ze nieuwsgierig.
Back to top Go down
Noëlle

Noëlle


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 1:12 pm

Noelle knikte. Nederland, daar wist ze niet zo heel veel van, zoiezo niet zoveel van andere landen behalve Italie. 'Ik ben gewoon Amerikaans, maar geboren in Italie.' Zei ze tegen Miep en volgde de zwemmende pinquin met haar ogen.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 5:34 pm

New

Rae zat voor het verblijf van de kleine panda's, dat waren een van haar vele lievelingsdieren omdat ze altijd zo leuk op de foto stonden en iedereen ze schattig vond. Yin had een prachtige tijd in de dierentuin en Rae moest de hele tijd weer om haar lachen. Rae dacht zelfs dat Yin misschien een gesprek met een wolf had gehad, maar dat wist ze niet zeker. Nu stond Yin met haar poten tegen de rand van het verblijf en keek naar een kleine panda die aan het eten was.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 5:48 pm

Jenn liep naar het verblijf van de panda's waar ze een meisje zag lachen. Ze glimlachte naar haar en vroeg: 'Wat is er zo grappig als ik vragen mag?' Ze keek naar de panda's.

Sorrry ik moet gaan reageer zo snel mogelijk
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 5:50 pm

Rae keek om naar het meisje en glimlachte. Ze wees naar Yin die kwispelend, en het leek wel of ze lachte, naar de panda aan het kijken was. Het was een intelligente hond, maar soms deed ze ook zo grappig. "Yin maakt veel nieuwe vrienden in de dierentuin." Yin keek nog steeds kwisepelend om toen ze haar naam hoorde. Trouw als ze was kwam ze naar Rae toe en die aaide haar liefdevol over haar kopje.
Back to top Go down
Miep

Miep


Posts : 64
Join date : 2011-03-23

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 6:25 pm

Noëlle wrote:
Noelle knikte. Nederland, daar wist ze niet zo heel veel van, zoiezo niet zoveel van andere landen behalve Italie. 'Ik ben gewoon Amerikaans, maar geboren in Italie.' Zei ze tegen Miep en volgde de zwemmende pinquin met haar ogen.

"Tja, ouders verhuizen nog al eens," merkte Miep op. "Maar mijn ouders wonen daar nog gewoon." Ze richtte zich even op. "Ik moet hen nog bellen, dus ik moet gaan. Ik zie je nog wel eens. Doei." Ze draaide zich om en liep snel weg, terug naar school.
Back to top Go down
Noëlle

Noëlle


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 6:36 pm

Noelle beet op haar lip. Ouders, die had Miep nog gewoon, zij niet meer. Ze slikte en knikte even naar Miep, die zo weer weg was. Logisch, dat ze van haar af wilde zijn. Ze zuchtte en liep verder.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptySun Apr 03, 2011 10:41 am

Rae wrote:
Rae keek om naar het meisje en glimlachte. Ze wees naar Yin die kwispelend, en het leek wel of ze lachte, naar de panda aan het kijken was. Het was een intelligente hond, maar soms deed ze ook zo grappig. "Yin maakt veel nieuwe vrienden in de dierentuin." Yin keek nog steeds kwisepelend om toen ze haar naam hoorde. Trouw als ze was kwam ze naar Rae toe en die aaide haar liefdevol over haar kopje.

Jenn moest lachen. 'Ik zie het.' Ze keek naar het meisje. 'Mag ik Yin aaien?' Ze hield van honden, ze waren soms zo trouw, en ze konden je beste vriend zijn. Jammer dat ze er zelf geen 1 had, moest ze toch maar een keer gaan kijken in een asiel.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptySun Apr 03, 2011 3:05 pm

"Tuurlijk, ze zal echt niet bijten." De laatste keer dan Yin haar had gebeten kon Rae zich niet herinneren. Waarschijnlijk had Yin haar wel eens gebeten toen die nog een pup was, maar dat was 2 jaar voor het ongeluk en ze wist er dus niks meer van.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptySun Apr 03, 2011 4:48 pm

jenn glimlachte. ze liep naar de hond toe, en aaide haar zachtjes over haar bol. 'Hee Yin, ik ben Jenn.' ze stelde zich voor, misschien zou de hond het onthouden. (jeweetmaarnooit:P) De hond leek het fijn te vinden om geaaid te worden, en Jenn mocht Yin nu al.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptySun Apr 03, 2011 5:08 pm

Rae keek glimlachend naar Jenn en Yin. Yin kwispelde en keek met grote lieve ogen zoals alleen honden die hadden naar Jenn. Snel haalde Rae haar fotocamera tevoorschijn. Snel maakte ze een paar foto's van hun. Het waren niet bijzonder goede foto's maar wel leuke foto's. Misschien zou ze er wel een paar naar Jenn sturen als ze dat wilde. Sommige mensen haatte het om zichzelf op een foto te zien.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptyMon Apr 04, 2011 3:23 pm

Jenn had niet eens door dat er foto's werden gehaald tot ze op een gegeven moment Rae met een camera zag. 'Hee heb ik je daar toestemming voor gegeven?' Ze probeerde boos te kijken, maar het lukte niet in haar vrolijke bui, en ze schoot in de lach. Yin kwispelde vrolijk en keek met lieve puppie oogjes naar Jenn, om te zeggen: 'aaah ga verder met aaien.'
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptyMon Apr 04, 2011 7:17 pm

Rae glimlachte, ze kreeg die reactie wel vaker en was er aan gewend maar Jenn leek het niet echt te menen. "Als je het niet wilt stop ik wel hoor." Ze draaide de camera zodat Jenn de foto's die ze van haar en Yin had gemaakt kon zien. Het waren best leuke foto's. "Als je ze leuk vindt wil ik ze wel doorsturen." Rae glimlachte verlegen, ze stuurde niet vaak foto's naar iemand anders.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptyTue Apr 05, 2011 12:05 pm

'Nee, nee, ik vind het alleen maar leuk.' Jenn keek express heel raar in de camera.'Oh, ja! Dan kan ik ze in mijn fotoalbum doen!' Jenn was helemaal blij. Ze mocht Rae en Yin heel erg. Dat had ze niet vaak bij mensen, dat ze zo snel een goede band kreeg. 'Kom jij hier trouwens ook wel eens vaker?'
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptyTue Apr 05, 2011 7:46 pm

Rae glimlachte, blij verrast met de goede reactie. Ze boodt het niet vaak aan en wist dus niet hoe mensen reageerden. Bij foto's maken kon ze soms de woorden van te voren al raden. "Ja, om foto's te maken." Ze knipte snel een foto en grinnikte. "Wil je deze ook?" Het was echt een grappige foto. Eigenlijk vond ze het best leuk dit soort foto's te maken, al deed ze het bijna nooit. Het waren gewoon leuke foto's geen goede ofzo.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptyWed Apr 06, 2011 4:11 pm

'Doe je ook iets met fotografie?' Het leek Jenn echt iets voor het meisje. Ze bekeek de foto en zei: 'Jaa! Wauw je bent echt goed!' ze zag zichzelf raar kijken en moest lachen. Yin kwispelde weer vrolijk en wilde Jenns aandacht weer. Jenn knuffelde Yin.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptyThu Apr 07, 2011 4:09 pm

"Nee." Rae's glimlach betrok een beetje. "Al zou ik het wel graag willen. Mijn ouders wilden liever dat ik naar Franklin High ging." Ze lachte even. "Volgens mij ben ik de enige leerling op die school die liever ergens anders zou zijn." Hoewel ze het erg leuk vond om te acteren en te zingen wist ze dat ze daar later toch niks mee ging doen. Maar haar ouders hadden beloofd dat ze haar fotografie opleiding na deze school zouden betalen.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptyFri Apr 08, 2011 11:06 am

Jenn keek naar Rae. 'Wat zonde zeg! Ik weet zeker dat je ver zou komen.' Ze meende het. De laatste tijd meende ze heel veel van wat ze zei. Ze was echt begonnen met een beter leven te leven, zonder dat ze het echt wilde. 'Zit je ook op franklin high?' Misschien konden Jenn en Rae elkaar dan wat vaker zien.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptyTue Apr 12, 2011 12:39 pm

Rae glimlachte, "dankje." Ongeveer wist ze wel waarom haar ouders, en vooral haar moeder, wilden dat ze naar Franklin High gingen. Haar moeder had zelf een zangeres kunnen worden maar had de kans laten schieten en er haar hele leven spijt van gehad. Tot het ongeluk had zij, volgens haar ouders, ook niets liever gewild van die geestdrift was na het ongeluk in ieder geval niks meer overgebleven en had plaatsgemaakt voor fotografie. "Ja, met acteren en zingen."
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 EmptyTue Apr 12, 2011 1:37 pm

Jenn sprong in de lucht, waardoor Yin schrok. 'Ik oooooook!' ze knuffelde Yin van blijdschap, ze wist zeker dat zij en Rae vriendinnen zouden worden. 'Ik heb dans en zingen, dan zitten we bij zingen bij elkaar denk ik!'
Back to top Go down
Sponsored content





Central Park Zoo - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Central Park Zoo   Central Park Zoo - Page 4 Empty

Back to top Go down
 
Central Park Zoo
Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» central park

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: