Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Raf's oude buurt

Go down 
3 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Raf's oude buurt  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Raf's oude buurt    Raf's oude buurt  - Page 3 EmptyMon May 02, 2011 7:46 pm

Dana Elle pakte met haar vrije hand zijn kin beet en keek in zijn ogen,' Ik meen het, we komen er samen wel uit, maar nu wil ik eerst iets doen wat ik gewoon al veel te lang niet meer heb gedaan.' Nadat gezegd te hebben drukte ze haar lippen op die van hem. Haar hand liet zijn kin los en ging door zijn haren. Zijn warmte bij die van haar deed haar verschrikkelijke goed. Al die tijd had ze naar hem verlangd en de emotie die nu ontketend werd voelde overweldigend en geweldig. Er kwamen tranen prikken achter haar oogkassen maar ze deed haar ogen dicht om ze te negeren. Haar hand gleed van zijn haren naar zijn nek en van zijn nek naar zijn schouder en daar plantte ze haar nagels omdat ze anders ging schreeuwen van emoties.
Back to top Go down
Raf

Raf


Posts : 709
Join date : 2011-03-06

Raf's oude buurt  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Raf's oude buurt    Raf's oude buurt  - Page 3 EmptyMon May 02, 2011 7:54 pm

Raf sloeg zijn armen om haar heen. Hiervan had hij niet eens durven dromen, hij was te bang geweest dat het teveel pijn zou doen. Nu kon hij zich niet meer voorstellen dat hij ooit van haar weg had gewild. Het leek nu allemaal te kloppen, alsof er niks meer aan de hand was. Ze waren samen en ze zouden zich samen overal doorheen slaan. Hij merkte de nagels in zijn schouder wel op, maar negeerde het. Zoiets kleins kon hem nu niet afleiden van Dana. Al zou er een bom ontploffen zou het hem niet kunnen schelen. Hij had haar te lang niet meer gezien, te lang niet meer gekust.
Back to top Go down
Dana Elle

Dana Elle


Posts : 933
Join date : 2011-03-06

Raf's oude buurt  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Raf's oude buurt    Raf's oude buurt  - Page 3 EmptyMon May 02, 2011 8:01 pm

Dana Elle hoorde verderop geroep van een groep jongens. Waarschijnlijk de jongens waar ze net langs had gelopen. Heel even stopte ze en fluisterde ze in zijn oor,' Kom je mee naar mijn nieuwe tijdelijke onderkomen. Ik verlang al veel te lang naar je om te vreden te zijn met een kus.' Er kwam een ondeugende en toch ook onzekere glimlach. Ze hoopte dat hij er net zo over dacht want mensen wat wilde ze graag bij hem zijn en tegen hem aan kruipen. Hem dicht tegen haar aan te voelen en gewoon de hele wereld verder te vergeten.
Back to top Go down
Sponsored content





Raf's oude buurt  - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Raf's oude buurt    Raf's oude buurt  - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
Raf's oude buurt
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Flat in de oude buurt van Raf.
» De oude treurwilg
» De oude voorraadkamer

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: New York-
Jump to: