Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Jongens slaapzaal 1.

Go down 
+3
Oliver
Mike
Catharina Franklin
7 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Jongens slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 1.   Jongens slaapzaal 1. - Page 2 EmptySun Apr 17, 2011 1:33 pm

Dj glimlachte een heel klein beetje. 'Ik vind het prima.' zei hij toen. 'Al een idee waar je heen wilt?' zei hij daarna. Dj dacht neit dat hij echt leuk gezelscha zou zijn vandaag maar hij had de afleiding wel nodig, dat wist hij zeker. En Sky bood het zelf aan dus dan ging hij daar geen nee tegen zeggen.
Back to top Go down
Sky

Sky


Posts : 21
Join date : 2011-04-11
Age : 30
Location : New York

Jongens slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 1.   Jongens slaapzaal 1. - Page 2 EmptySun Apr 17, 2011 2:10 pm

Hm. Ook niet echt enthousiast. Dacht Sky, maar gaf de moed nog niet op, "Hm, ik ken het hier nog niet zo heel erg goed... misschien ergens in de stad? Weet je daar misschien iets leuks om heen te gaan?"



(Ik geef vanaf nu even sloom antwoord, sorry, ben even iets aan het kijken met een vriendin xD)


Last edited by Sky on Sun Apr 17, 2011 2:26 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Jongens slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 1.   Jongens slaapzaal 1. - Page 2 EmptySun Apr 17, 2011 2:16 pm

maakt niet uit hoor.. ben toch bezig om mijn stijldansen te perfectioneren XD
_____________
'Er zitten in de stad wel wat leuke cafeetjes en anders kunnen we ook naar het grote meer gaan dat is hier op het terein dat is wel leuk nu met het mooie weer.' zei Dj toen. Hij was nog niet echt enthousiast maar dat zou straks misschien wel komen.
Back to top Go down
Sky

Sky


Posts : 21
Join date : 2011-04-11
Age : 30
Location : New York

Jongens slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 1.   Jongens slaapzaal 1. - Page 2 EmptySun Apr 17, 2011 2:30 pm

"Oh, dat meer klinkt wel interessant," zei Sky met een grijns, "mind if I bring my guitar?" Hij hield zijn gitaartas omhoog en keek Dj vragend aan.



(WTF Ik typte Loki ipv Sky xDDD HAHAHAHA Lineke en ik liggen hier dubbel XD) (ik zit naast haar en las met haar LokiRPG mee, en raakte daardoor wss in de war)
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Jongens slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 1.   Jongens slaapzaal 1. - Page 2 EmptyMon Apr 18, 2011 4:29 am

Dj glimlachte een beetje. 'Daar kan het alleen maar leuker van worden.' zei hij toen. Hij stond op van zijn bed en keek even naar Sky. 'Zullen we dan maar gaan.' zei hij toen vragend tegen Sky.
Back to top Go down
Sky

Sky


Posts : 21
Join date : 2011-04-11
Age : 30
Location : New York

Jongens slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 1.   Jongens slaapzaal 1. - Page 2 EmptyMon Apr 18, 2011 5:10 am

"Sure, sure," zei Sky, terwijl jij snel zijn gitaartas over zijn schouder zwaaide en toen naar de deur liep.

--

Gaan we nu naar dat andere forum? xD
Back to top Go down
Dj

Dj


Posts : 422
Join date : 2011-04-05

Jongens slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 1.   Jongens slaapzaal 1. - Page 2 EmptyMon Apr 18, 2011 5:11 am

jep naar het grote meer ik begin daar wel XD
Back to top Go down
Sponsored content





Jongens slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 1.   Jongens slaapzaal 1. - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
Jongens slaapzaal 1.
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Jongens slaapzaal 2.
» Meisjes slaapzaal 1.
» Meisjes slaapzaal 2.
» Het levende bewijs dat jongens niet te vertrouwen zijn
» De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: Verdieping 3 & 4-
Jump to: