Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.

Go down 
5 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Camille

Camille


Posts : 144
Join date : 2011-03-21

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptySun Mar 27, 2011 9:26 am

Er staan 14 douches op een rij. Niet gewoon douches hoor, je kan het beter douche kamertjes noemen. Er zit een dun houten muurtje omheen die natuurlijk geschilderd is in een mooi kleurtje. En geen roze want dat zou behoorlijk afgezaagd zijn.(xD) In het kamertje zit een douche met alles erop en eraan. Wat verder, zodat het niet geraakt wordt door het water, twee plankjes waar je je spullen op kan leggen. Buiten de douches zijn een paar grote spiegels, gewoon genoeg dat er geen ruzie ontstaat tussen de meisjes wie er nu in de spiegel mag kijken. Voor de spiegels staan wastafeltjes, voor als je je make-up moet doen.
Dan is er een tweede kamer, want als het niet gescheiden is kan het behoorlijk vies zijn als iemand zijn behoefte heeft gedaan. Daar zijn allemaal wc's , natuurlijk ook gescheiden. Stel je gewoon een openbare wc voor maar dan wat groter, zo ziet het eruit.

Regels; Niks kapot maken ect..
Personen; Alleen de meisjes van slaapzaal 1.xd
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptySun Mar 27, 2011 10:56 am

Ik denk dat ik bij slaapzaal 1 hoor? (a)
----
Jenn liep in haar ondergoed naar de douchehokjes. Ze had onder haar arm haar handdoek, zeepje, shampoo en haar kleding. Ze zag dat er nog niemand anders was van de meisjes, dus ze had het rijk voor zich alleen. Ze legde haar spullen op het plankje en pakte haar shampoo en zeep. Ze zette de douche aan, die nog moest opwarmen, en zodra het warmer werd ging ze eronder.
Back to top Go down
Camille

Camille


Posts : 144
Join date : 2011-03-21

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptySun Mar 27, 2011 12:55 pm

Haar haren stonden alle kanten uit, dat werd stijlen vandaag. Geïrriteerd opende ze de deur van de grote ruimte. Gelukkig was er nu bijna niemand, anders was ze misschien wel uitgevallen. Haar korte stoffen broekje hing half over haar kont heen toen ze een meisje zag. Kon je nou nooit alleen zijn hier?
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptySun Mar 27, 2011 1:05 pm

Jenn zag een ander meisje binnenkomen en dacht geirriteerd: Krijg ik dan nooit een beetje privacy? Ze negeerde het meisje en smeerde haar haar in met haar shampoo. Toen die was ingezeept spoelde ze het uit, en pakte haar zeepje. Hier smeerde ze zich mee in en spoelde het ook af.
Back to top Go down
Camille

Camille


Posts : 144
Join date : 2011-03-21

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptySun Mar 27, 2011 1:18 pm

'Ga lekker onder de douche staan.' snauwde ze naar het meisje. Ze snapte niet waarom het meisje niet in het kleine hokje ging staan. Of ze wilde blikken krijgen. Ze liep naar de wastafel en liet het water over haar tandenborstel heen stromen. Nadat ze de tandpasta erover had uitgeknepen begon ze haar tanden te poetsen.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptySun Mar 27, 2011 5:23 pm

'Nou sorry hoor. Ik ben gewoon tevreden met mijn uiterlijk en dat mag iedereen weten.' Ze stak haar tong uit. Als dat meisje bitchy ging doen, kon zij dat ook. Ze was wel wat gewend, dus dit raakte Jenn niet echt. Ze snapte alleen niet waarom dat meisje opeens zo gemeen uitviel. Ze hoopte stiekem dat er vergif in haar tandpasta zou zitten.
Back to top Go down
Camille

Camille


Posts : 144
Join date : 2011-03-21

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptySun Mar 27, 2011 6:02 pm

Ze spuugde de schuim uit om weer een venijnige opmerking te maken. 'Nou , niemand hoeft jou lichaam te zien. Er zijn tientallen mooiere. Blanco Makaku. (Als je niet weet wat het is; Blanke aap.xd)'. Weer stopte ze de tandenborstel in haar mond en begon ze weer te poetsen.
Back to top Go down
Jenn

Jenn


Posts : 300
Join date : 2011-03-23

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyMon Mar 28, 2011 3:30 pm

'Nou, dan kijk je toch lekker de andere kant op.' Het meisje was Jenn nu echt kwaad aan het maken. Ze had zin om haar een bitch-klep te geven, maar ze hield zich in. Ondertussen schold ze haar wel helemaal verrot in haar hoofd. Wat is haar probleem?
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 2:26 pm

New
-
Trinity liep met haar tas de badkamers binnen. Het deed haar nog steeds aan een camping denken met de algemene badruimtes. Voor ze een douchehokje binnen ging om zich te verkleden en te douchen keek ze kort in de spiegel. Waarom wist ze niet, want het had totaal geen zin omdat ze zo ging douchen. Ze verdween in 1 van de lege douchehokjes, ze had volkomen de keuze want er was niemand binnen. En binnen 2 minuten stond ze onder de warme straal te douchen. Maar op het moment dat ze haar shampoo pakte om gleed deze uit haar vingers en viel onder het deurtje door. Dit had zij weer.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 2:30 pm

Cathy was vandaag niet zo heel vrolijk omdat ze de verschrikkelijkste droom ooit had, en omdat Cathy nogal goed gelovig was dacht ze dat er vandaag iets ergs zou gaan gebeuren. Ze schrok daarom ook echt verschrikkelijk van een shampoofles die op de grond kletterde. Ze stond helemaal te trillen en haar blik bleef op de fles rusten.' Wie is daar?' Haar stem was zacht en trillerig maar omdat er voor de rest stil was klonk haar stem hard en schel, wat haar bijna deed flippen. Ze was vandaag echt niet goed bezig en durfde daarom ook amper in de spiegel te kijken hoe dood ze eruit zag.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 2:43 pm

Trinity herkende de stem, hoe angstig dan ook uit duizenden. Gelijk kwam er een blos op haar wangen omdat het enige wat hen van elkaar scheidde een dun plastic deurtje van niets was en ze toch helemaal naakt stond. Niet dat ze preuts was in het algemeen, maar met Cathy was het anders. Daarom duurde het enkele seconde voor ze antwoorde; "Ik ben het, Trinity." het was het meest afgezaagde antwoord wat je maar kon geven, maar dat was het enige wat ze kon verzinnen. "Alles goed?" fluisterde ze erachteraan.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 2:47 pm

Cathy voelde haar angst wegglijden toen ze de vertrouwde stem hoorde,' Ohh ik schrok me dood! Doe me dat nooit meer aan.' Ze liep naar het flesje toe en pakte hem op,' Uitkijken ik probeer je niet te raken.' Nog voordat ze Trinity de tijd gaf om over haar vage zin te laten denken gooide ze het flesje met een klein boogje over het plastic deurtje. Met moeite wist ze een paar stappen achteruit te doen en niet meer naar het deurtje te kijken want haar verlangens werden opeens heel groot bij het idee dat Trinity daar waarschijnlijk naakt stond. Met een hele diepe inademing keek ze in de spiegel en zag dat ze eruit zag als een zombie,' Hoe gaat het met jou?' Hopend dat Trinity niet merkte dat ze de vraag niet had beantwoord.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 2:50 pm

Trinity kon nog net onhandig naar achteren stappen toen het shampoo flesje over de deur gezeild kwam. Kletterend kwam het alsnog op de grond, maar het bleef liggen zodat ze hem op kon pakken. Ze smeerde het naar aloë vera ruikende shampoo door haar haren heen terwijl ze naar de vraag van Cathy luisterde. "Goed, afgezien dat die douches hier veel te zachte straaltjes water hebben." antwoordde ze terwijl ze weer plaats onder de douche nam. "Maar waarom klonk je zo angstig?" vroeg ze weer.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 3:15 pm

Cathy had geen zin om die vraag te beantwoorden,' Omdat ik mijn muziek aan had en opeens iets op de grond hoorde kletteren, dan zou iedereen schrikken want ik dacht dat ik alleen was.' Het was dan wel een leugen hij was goed en je zou er niks achter zoeken. Met veel moeite maakte ze haar gezicht schoon en gooide ook wat water in haar gezicht in de hoop dat ze zich wat beter ging voelen. Maar helaas ze schrok alleen en haar huid werd een beetje strakker door de schrok, ze deed een klein beetje make-up op en begon aan haar haren kammen. Ze had die nacht nog gedouched omdat ze zich vies voelde. Ze wist zelf ook niet echt waarom maar het voelde wel goed.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 3:22 pm

"Dat is best wel balen." zei ze eerlijk, haar haren waren nu voldoende uitgespoeld. Een conditioner had ze op het moment niet nodig. Ze had haar haar 's ochtends nog gewassen, nu deed ze het alleen omdat haar haar anders een bos ontploft haar zou zijn als het eenmaal opdroogde. Ze draaide de douch uit en pakte haar handdoek. Haastig droogde ze zichzelf af en maakte uiteindelijk een tulband van de handdoek. Ze pakte haar lingeriesetje en trok dit aan. Het enige wat ze verder meehad was haar lichtroze badjas die ze ook aantrok. Met verlangen om Cathy weer te zien stapte ze het hokje uit. "hey." fluisterde ze alsof ze elkaar nu pas zagen, wat eigenlijk ook waar was. Gelijk had ze het gevoel dat haar maag weer als een stuiterbal tekeer ging.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 3:29 pm

Cathy draaide zich om naar Trinity en floot even,' Zelfs een badjas staat je goed.' Ze lachtte en haar ogen begonnen te twinkelen. Ze deed met veel moeite een vlecht in haar haren en deed daarna een mutsje over haar hoofd. Het was weer eens een typische Cathy outfit en ze was er heel blij mee maar ze moest zich nog wel omkleden want nu stond ze in haar pjyama jurkje die een beetje te klein begon te worden. Gelijk toen ze het zalf bedacht keek ze naar haar pjyama en zag dat haar string eronder uit kwam. Gelijk trok ze het jurkje naar beneden en vond het minder erg dat je nu een beetje van haar bh zag. Toch begon ze licht te blozen en draaide zich van Trinity af,' Goeiemorgen schoonheid.' Fluisterde ze nu terug.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 3:37 pm

Trinity keek haar lachend aan, "dat mocht ik wilen." ze gleed met haar vingers over de zachte stof van haar badjas. Ze liet het deurthe achter zich dichtvallen terwijl ze haar blik niet van Cathy af kon houden. Het randje van haar string liet een gevoel in haar loskomen wat ze niet kon beschrijven, maar je kon het aardig opgewonden noemen. Blozend blikte ze weg. "Het is al middag schat." zei ze terwijl ze haar een kusje op haar wang gaf. Er was op hen twee niemand in de ruimte dus durfde ze het wel aan.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 3:43 pm

Cathy trok haar wenkbrauw op,' Ohh dan heb ik me verslapen, nou ja mij best ik had toch niks interessants vandaag.' Ze lachtte en die lach werd groter toen ze de lippen van Trinity tegen haar wang aan voelde,' Die lippen mogen ook best op iets anders dan mijn wang.' Ze wist dat Trinity dat waarschijnlijk niet aan durfde maar ze kon het niet laten om die opmerking te zeggen.' Sorry schat ik zal niet gemeen zijn.' Ze fluisterde de woorden en keek even om zich heen, er was hier verder niemand en ze hoorde ook niet iemand aankomen. Ze haalde daardoor even opgelucht adem.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 3:49 pm

Trinity hield haar hoofd schuin. "hmmm." er was nog steeds een glimlach op haar gezicht te zien "Ik geloof niet dat jij gemeen kan zijn hoor." Ze keek haar even bedenkelijk aan "Behalve er zo verdomd goed uit te zien, zelfs in dit licht." het was algemeen bekend dat het licht in de badkamers veel te flets was en er was al aardig over geklaagd. Maar er leek niet echt iets aan te veranderen. Plagend drukte ze n og een kusje op haar wang, inplaats van op haar mond.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 4:43 pm

Cathy lachtte,' Dat vind ik nou van jou maar goed ik vind je er zelfs mooi uitzien in een badjas ook al ben ik best benieuwd wat eronder zit.' Ze stak haar tong uit naar Trinity en lachtte,' Ik best gemeen zijn alleen jij weet daar nog niks van.' Haar hand gleed over de wang van Trinity en ze hoorde mensen voetstappen deze kant op komen gelijk draaide ze zich om naar de spiegel en deed weer een beetje mascara op omdat het leek alsof ze een gewoon gesprek hielden,' Maar die wiskunde leraar is zo irritant ik snap gewoon zijn hele uitleggen niet!' Het was iets waar Cathy best goed in was en dat was toch wel een beetje acteren.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 4:47 pm

Trinity was blij dat Cathy wel een beetje oplette, want zijzelf had de voetstappen niet gehoord. Ze was net klaar met uitdagend met haar heupen te bewegen toen ze zich net zo geïntresseerd naar de spiegel draaide. "Dat ligt volkomen niet aan jouw." zei ze net zo geïrriteerd. Al was haar acteren minder goed, ze vond toch dat ze gelijk had. Ze begreep geen bal van wiskunde en die rare uitleg "Ze moeten het gewoon afschaffen.
-
ben kwartiertje weg Wink
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 5:01 pm

Cathy hoorde de voetstappen even stil staan en daarna de andere kant op gaan en ze haalde even diep adem.' Jesus dat zoiets me nog een keer zo laat schrikken!' Ze lachtte maar het was niet een hele overtuigende lach. Ze wist niet of Trinity het aan mensen wilde vertellen of dat die dacht dat zij uberhaupt een stel waren.' Mag ik je wat vragen?' Ze keek onzeker naar Trinity en wist niet goed hoe ze straks de vraag zou moeten gaan stellen.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 5:05 pm

dat was een heel kort kwartiertje geloof ik ^^
-
Trinity voelde haar hartslag in haar keel bonzen toen de voetstappen wegstierven. Nu pas merkte ze hoe erg ze geschrokken was. "Je schrok ook van m'n shampooflesje, die heeft nog geen vlieg kwaad gedaan." zei ze plagend. Ze dacht wel dat Cathy tegen een grapje kon. Trinity hield haar hoofd wat schuin toen Cathy wat serieuzer leek te worden "Ofcourse?" ze keek haar met een klein glimlachje naar Cathy.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 5:10 pm

Cathy kon niet echt lachen om de grap misschien kwam dat omdat ze echt bang was geweest maar dat kwam ook deels door haar nachtmerrie. En nu Trinity zo lief voor waar was werd het moeilijker voor Cathy om haar vraag hardop te stellen,' Ik..nou..euhmm...' Het lukte haar niet goed om uit haar woorden te komen en ze zocht naar de juiste woorden terwijl ze zich ook een beetje bedacht of het niet vanzelf sprekend was, heel even haalde ze diep adem door haar neus en begon opnieuw met haar zin,' Ik wou graag vragen of je met me wilde, dat ik gewoon echt kan zeggen dat je mijn vriendin bent.' Het klonk raar uit de mond van Cathy vond ze zelf en ze vond de woorden die ze had gebruikt ook niet goed maar ze was maar wat blij dat ze die vraag had gesteld.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. EmptyTue Mar 29, 2011 5:17 pm

Trinity werd rood bij de vraag die gesteld werd, maar voor ze het wist had ze haar armen om het lichaam can Cathy geslagen. "Natuurlijk wil ik met je." het kwam er zo rustig uit, iets wat haar zelf verbaasde. Afgelopen nachten had ze vaak van Cathy gedroomd, "om eerlijk te zijn dacht ik dat we eigenlijk al iets hadden." het was nooit uitgesproken geweest, maar zo had het wel gevoeld wat haar betreft. Toen haalde ze haar armen wat beschaamd van Cathy af "Maar de andere..." ze snapte best dat Cathy het ook aan andere zou willen vertellen, maar zelf wist ze niet of ze al zo ver was. Op een paar jongens en Jenn na wist niemand ervan. Tot zover hadden ze het al geheim kunnen houden.
Back to top Go down
Sponsored content





De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. Empty

Back to top Go down
 
De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Meisjes slaapzaal 1.
» Meisjes slaapzaal 2.
» Jongens slaapzaal 1.
» Jongens slaapzaal 2.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: Verdieping 3 & 4-
Jump to: