Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.

Go down 
5 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 5:22 pm

Cathy keek haar verliefd en ook een beetje verdrietig aan,' Ik snap dat we het stil moeten houden en dat zal ik ook echt doen maar ik moest het gewoon zeker weten!' Ze wist dat Trinity er nog niet aan toe was maar het liefst wilde zij het van de daken schreeuwen. Ze was gewoon te blij met Trinity en het was heel moeilijk voor haar om zich niet iets te zeggen hierover. Haar armen sloegen zich om de middel van Trinity en ze voelde de heerlijk zachte badstof. Toen pas herinnerde ze zich weer dat ze haar handen niet te ver omhoog mocht doen want dan kwam haar string weer zichtbaar. Ze liet haar weer los en drukte een kusje heel snel op de lippen van Trinity en fluisterde toen,' Ik ben blij schat maar ik ga me nu aankleden dan kan ik je tenminste weer normaal vast houden zonder dat ik moet uitkijken dat jij mijn ondergoed niet ziet.' Ze keek haar plagend aan.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 5:36 pm

Trinity kuste kort terug, maar de kus was niet langer dan 2 seconde. Al spatte de liefde er van af. "En waarom zou ik die niet mogen zien?" ze keek haar met een pruillipje aan. Al had ze zelf ook wel door dat dit niet zo'n slim plan was. Vooral niet in de badkamers waar iedereen zomaar in en uit kon lopen. En niet alleen leraren. Ze streek kort door het haar van Cathy "Waar spreken we af?" ze had geen zin om weer te wachten tot het lot hen toevallig samenbracht. Haar maag leek gek te worden van het gestuiter om het verlangen haar lippen lang op die van Cathy te planten.
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 6:25 pm

Cathy begon na te denken waar ze af zouden kunnen spreken,' Ik vind het echt niet erg hoor maar ik weet gewoon dat je niet hier wil worden gesnapt en sowieso ga jij dan veel te ver, want mij maakt het niet uit ik heb geen grenzen alleen ik denk jij wel.' Ze streek een lok uit haar eigen ogen en keek naar Trinity,' Ik zie jou in de schaduw achter de trinbunes, is dat goed?'
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 6:29 pm

Trinity glimlachte en wist dat Cathy de waarheid sprak, al hoopte ze tegen beter weten in dat er een wonder zou gaan gebeuren en alles en iedereen het doodleuk zou gaan accepteren. Al had ze van degene die het wisten nog geen slechte reacties gehoord. "Dan zie ik je straks." glimlachte ze nu al verlangend om samen met Cathy te kunnen zijn. Al was het verstopt onder een krakende opstelling van bankjes. Daar zou ze toch geen aandacht voor hebben als ze Cathy zag.
-
ga jij daar zo verder? ik weet alleen niet of ik vandaag nog reageer ^^ ivm glee en voetbaal
Back to top Go down
Cathy

Cathy


Posts : 534
Join date : 2011-03-23
Age : 27

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. - Page 2 EmptyTue Mar 29, 2011 6:31 pm

Ja ik ga nu wel verder daarzo!
Back to top Go down
Amy

Amy


Posts : 103
Join date : 2011-03-28

De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. - Page 2 EmptyWed Mar 30, 2011 6:07 am

New
-
Amy had een handdoekje om haar dunne lijfje gebonden, ze ging altijd douchen op tijden dat er niemand was. Voor de spiegel liet ze hem vallen waardoor alleen nog maar haar bh en onderbroek haar vel bedekte. Je zag nog net haar ribben niet, misschien omdat ze niet zo snel afviel. Het zag er nog net niet ongezond uit, niemand zou weten hoelang zij er al mee bezig was geweest. Alleen zag je al wel dat haar schouders niet zo breed waren als een normaal tiener meisje en dat haar benen erg dun waren.
Back to top Go down
Sponsored content





De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. - Page 2 Empty
PostSubject: Re: De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.   De badkamers - Meisjes slaapzaal 1. - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Meisjes slaapzaal 1.
» Meisjes slaapzaal 2.
» Jongens slaapzaal 1.
» Jongens slaapzaal 2.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: Verdieping 3 & 4-
Jump to: