Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Danszaal 2 Gemengde stijlen

Go down 
+8
Jenn
Amy
Jaimy
Toby
Loki
Camille
Marina
Dylan
12 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptySun Mar 20, 2011 8:03 pm

Gewoon danszaal vol spiegels en cd speler waar ook Ipod aan kan. Redelijk groot, maar niet al te veel mensen erin please!

Regels: Niet vechten alleen dans battles!
Mensen: Niet te veel.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptySun Mar 20, 2011 8:07 pm

Marina trok Dylan achter zich aan. 'Wat kan jij toch sloom zijn,'grinnikte ze. Oké, dat was niet waar. Ze was naar deze zaal gevlogen. Het was een grote zaal, perfect. 'Nu, wat wil je leren?'Vroeg ze met een speelse ondertoon.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptySun Mar 20, 2011 8:08 pm

Dylan liet zich mee trekken en keek toen naar haar,' Wat denk je dat je me kunt leren en dan bedoel ik niet de vogeltjes dans want die vind ik dan weer net niet moeilijk!' Hij lachtte en deed een stukje van de vogeltjes dans wat er raar uitzag zonder muziek.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptySun Mar 20, 2011 8:11 pm

'Ah, jammer. De vogeltjesdans is nét mijn specialiteit!'Zei Marina. Ze sloot de CD-speler aan op een Ipod van wie ze niet eens wist dat ze 'm had meegenomen. Ze liet iets willekeurigs door de boxen schallen en grijnsde.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptySun Mar 20, 2011 8:12 pm

Dylan vond dat ze een goeie muziek keuze had en moest echt moeite doen om niet gelijk met de muziek mee te bewegen en een paar dans moves te maken.' Dus Marina wat wil je me gaan leren?' Hij grijnsde en keek naar iedere beweging die ze maakte.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptySun Mar 20, 2011 8:16 pm

'Gewoonweg het eerste wat in me opkomt,'zei Marina. 'Doe gewoon wat ik doe, eens zien wat je ligt,'grijnsde Marina. Ze deed gewoon maar wat, dat was dansen.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyMon Mar 21, 2011 6:31 am

Dylan liet zijn tong een beetje uit zijn mond komen. Niet omdat hij het moeilijk vond nee het tegenover gestelde juist. Maar omdat hij net moest doen alsof hij het moeilijk vond. Het toneelspelen ging hem aardig goed af maar hij vond dat hij het wel weer lang genoeg had gespeeld en pakte haar hand beet,' Is het erg als we de salsa gaan doen?' Hij was zelf niet al te goed in stijldansen maar hij vond het wel heel leuk en Marina zou het volgens hem niet erg vinden dacht hij.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyMon Mar 21, 2011 1:07 pm

'Alleen ken ik geen passen van de salsa. Leer het me maar,'zei Marina die, zoals ze al zo'n twintigmiljoen keer gezegd had in haar leven, altijd passen vergat. Ze hield van inproviseren, en daar was een reden voor.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyMon Mar 21, 2011 2:50 pm

Dylan trok zijn schouders op naar haar en drukte haar toen tegen zich aan en zei toen alsof het heel dood normaal was,' Ik ga je geen stappen leren je moet gewoon het ritme voelen.' Hij had al gemerkt dat de muziek die Marina had opgezet ook heel goed kon voor Salsa dus zo er was het ook weer niet. Hij begon met dansen en leidde Marina in soms een draai maar hij probeerde het makkelijk te houden zodat zij het ook gewoon kon volgen.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyMon Mar 21, 2011 4:23 pm

Het ging Marina verbazend makkelijk af. Als ze neit dacht aan passen, dan lukte het haar wel. Dan voelde ze vrijheid, dat was ook de reden dat ze alleen danste. Als je moest nadenken, kon je niet dansen.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 6:04 pm

Dylan eindigde met een buiging toen de muziek ophield,' Nou volgens mij heb ik jou meer geleerd dan jij mij maar dat maakt niet uit. Het ging mij eerder om de gezelligheid.' Hij lachtte en ontblootte daarmee ook gelijk zijn tanden. Zijn hand ging even door zijn haren en gelijk bedacht hij zich dat het dan recht overeind zou gaan staan dus ging hij in tegenover gestelde richting er weer doorheen.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 6:09 pm

'Niet tevreden met je haar?'Zei Marina doodleuk. Hij ging ngoal vaak door zijn haar, maar uiteindelijk maakte dat niet uit. Hij was aardig, vond ze. En inderdaad leerde hij haar meer dan andersom, maar dat boeide op dit moment niet.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 6:13 pm

Dylan schudde zijn hoofd,' Niet bepaald nee.' Hij hoorde een hiphop nummer en begon automatisch een beetje mee te bewegen met de muziek. Het voelde goed om even lekker vrij te zijn en lachtte naar Marina terwijl hij haar mee trok om samen te dansen. Hij was niet van plan om dit keer salsa ofzo te doen. Het ging nu echt om de muziek in je lichaam krijgen en Marina was daar heel goed in dat had hij allang gemerkt.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 6:19 pm

Marina was even verward, maar begon gewoon mee te doen. Dansen zonder de controle te verliezen. Sans. Die moest ze onthouden, al ging het toch niet lukken.
--
Moet eten.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 6:26 pm

Eetze
~~
Dylan liet zich helemaal mee gaan en liet Marina een paar keer een rondje draaien om haar eigen as.' Welk jaar zit je eigenlijk?' Vroeg hij aan haar net hard genoeg om boven de muziek uit te komen maar niet te hoeven schreeuwen.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 6:36 pm

Ik eet ze
--
'Het derde, jij?'Schreeuwde/zei Marina terug. Onwillekeurig wist Marina dat Dylan geen twee linkervoeten had, dit was zijn talent. Hij had gelogen dat zijn gezicht zwart zag, toch vond Marina dat niet erg. Ze dacht, zo redeneerde ze, dat Dylan haar zowat wilde "testen", als een kind dat zijn speelgoed teste.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 6:43 pm

Dylan grijnsde en keek even naar haar lichaam.' Je doet volgens mij aan dansen als talent. En zit dus bij mij in de klas want ik doe ook aan dansen maar het is niet mijn talent. En ik zit ook in de derde.' Hij lachtte en zette uiteindelijk de muziek wat zachter.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 6:45 pm

'Wat een toeval, leugenaartje,'zei ze doodleuk. Ze grijnsde. 'Jij had toch twee linkervoeten?'Hielp ze hem aan het herinneren. 'En waarmee ben je binenn de poorten van deze burcht geraakt?'Vroeg ze. Ze had zin om speels te zijn, zin om hem te kietelen of zoiets, ze wilde in elk geval spelen. Eens een klein kind zijn.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 7:08 pm

Dylan schoot in de lach,' Ik wou weten wat je me zou leren als je dacht dat ik niet kon dansen. Maar je hebt me helemaal niks geleerd.' Hij lachtte en keek haar met twinkelende ogen aan.' Ik doe aan drummen en daardoor ben ik hiervoor toegelaten.' Hij lachtte en liet Marina weer een rondje draaien om haar eigen as.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 7:15 pm

'Gezellig, je kan goed mikken op dingen. Weet ik ook alweer,'zei ze droog. Ze had hem ook niets geleerd, ze kon niemand iets leren. Iedereen deed waar 'm goed in was, zo zat dat bij haar. Uit eigen beweging deed ze nog een rondje. 'Hoef jij al niet meer te doen,'zei ze.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 7:33 pm

Dylan schoot in de lach door allebei haar opmerkingen en sloeg zijn armen om haar heen.' Je vind het toch niet erg als ik je een knuffel geef, of ben jij ook al zo'n meisje die gaat gillen wanneer ik je aanraak?' Daar had hij de laatste tijd steeds meer last van en hij begreep er helemaal niks van. Waarom zou je over een aanraking gaan gillen.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 7:37 pm

'Zolang je me maar niet gaat aanranden,'grijnsde ze. Ze kon tegen een stootje, en al zeker tegen een knuffel. Niets mis mee. Marina was alleen blij dat Ethan niet echt in de buurt was, want hoe verliefd ze ook was, ze zag hem er wel voor aan stikjaloers te worden. Oké, dat was ze zelf ook. Zelfkennis.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 8:10 pm

Dylan schudde zijn hoofd heftig,' Ik ben niet zo'n viezerd! Maar mag ik je eigenlijk wel knuffelen van Ethan?'Hij lachtte maar was wel serieus, hij hield er niet van om ruzie te hebben met iemand en al helemaal niet als het ging om Ethan. Ethan vond hij gewoon echt een goeie gozer en hij was heel blij geweest met Marina dus daar wilde hij niet tussen gaan staan.
Back to top Go down
Marina

Marina


Posts : 725
Join date : 2011-03-06

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 8:12 pm

'Als het niet verder gaat dan dat heb ik toestemming,'zei ze met de stem van een schooljuffrouw. Ze had haar ene hand in haar heupen en zwaaide met haar vinger in de lucht, alsof een leerkracht een leerling een standje geeft. Ze grijnsde.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen EmptyTue Mar 22, 2011 8:15 pm

Dylan schoot in de lach,' Ja juffie, ik zal alleen maar knuffelen!' hij lachtte en drukte haar nog één keer tegen zich aan en liet haar toen toch maar los. Hij ging tegen de spiegel aanzitten en keek met grote ogen naar Marina,' En nu?' Hij lachtte en keek haar nogsteeds aan.
Back to top Go down
Sponsored content





Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen Empty

Back to top Go down
 
Danszaal 2 Gemengde stijlen
Back to top 
Page 1 of 5Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Danszaal 1 - klassiek
» Danszaal: Moderne dans
» gemengde les instrumenten
» Gemengde les; dans.
» Gemengde les; zang [met of zonder begeleiding].

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: De rest van de school.-
Jump to: