Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Danszaal 2 Gemengde stijlen

Go down 
+8
Jenn
Amy
Jaimy
Toby
Loki
Camille
Marina
Dylan
12 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 10:09 am

"Of ik het erg vind? "Natuurlijk niet!" Loki lachte opnieuw vriendelijk naar haar. "Ik vind het gewoon knap dat je dat kan." Hij keek even naar de foto die ze hem voorhield, en verbaast schoten zijn wenkbrauwen omhoog. Vol verwondering bekeek hij het plaatje. "Wauw..." Opnieuw keek hij naar het meisje. "Je bent goed!" Glimlachend stak hij zijn hand naar haar uit. "Ik had me nog niet voorgesteld. Hoi, ik ben Loki."
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 10:14 am

Rae glimlachte opgelucht, het was toch altijd weer spannend. "Ik ben Rae," en ze schudde de hand van de jongen. Ze wierp weer een blik op de camera. "Deze is niet zo goed hoor hij is bewogen." Ze bladerde even door de foto's van Loki en stopte. "Deze is beter." Ze liet hem aan Loki zien. Hij stond hier sierlijk en waarschijnlijk was hij hier niet zo heel snel gegaan want de foto was helemaal niet bewogen. Er verscheen een tevreden lachje op Rae's gezicht.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 10:22 am

Loki lachte "Je weet dat je me nu een minderwaardigheidscomplex hebt aangepraat en dat ik waarschijnlijk nooit meer een camera áán durf te raken?" Met vrolijke twinkelingen in zijn ogen keek hij van haar naar de foto die ze hem liet zien, en vervolgens weer terug naar het meisje, Rae.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 10:25 am

Rae glimlachte. "En jij denkt dat ik nu ooit nog een voet op de dansvloer durf te zetten." Het verbaasde haar hoe makkelijk ze met Loki praatte, er ging gewoon een rust van hem uit die ook oversloeg op haar. "Maar serieus, wat was dat voor dans? Ik heb nog nooit zoiets gezien." Zolang ze op Franklin High had gezeten had ze al veel verschillende dansen gefotografeerd, maar nog nooit zoiets als dit.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 10:44 am

Ik moet me aan gaan kleden en met de hond uit, dat kan wel even duren, maar ik kom wel weer terug n.n
~~~

Een klein beetje in verlegenheid gebracht door het compliment waar hij niet op gerekend had, sloeg hij zijn ogen even neer. "... Een solowaltz." Beantwoordde hij uiteindelijk haar vraag, waarna hij weer opkeek en licht naar haar glimlachte.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 2:55 pm

Rae glimlachte, "het was echt mooi." Wat eens wals was wist ze dan weer wel, en ze vond het heel creatief van hem dat hij de bekende dans die je standaard met zijn tweeën deed, had aangepast en er een solo van gemaakt. Ze zette haar camera uit en liet hem gewoon om haar nek hangen. Je moest er even aan wennen, dat gewicht om je nek, maar nu vond ze het raar als ze het niet voelde.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 5:24 pm

Het liedje waar hij op gedanst had stond blijkbaar op repeat, want even nadat de laatste noot door de ruimte zweefde, begon hij weer opnieuw. En precies samen met de eerste tonen van het liedje lichtten Loki's ogen op met een idee. "Wil je samen met me dansen?" Hij glimlachte vriendelijk naar haar en je kon het vrolijke enthausiasme in zijn ogen zien staan.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 5:29 pm

Rae grinnikte bij de opmerking. "Dan moet je niet klagen als ik op je tenen ga staan." Op zich kon Rae wel dansen, ze deed tenslotte musicallessen, maar acteren en zang waren nog steeds haar sterkere punten. Voorzichtig legde ze haar camera tegen de muur aan. No way dat ze het risico zou nemen dat die beschadigd zou raken. Het was een spiegel reflex en er was maar iets voor nodig en de spiegel achter de lens zou breken en de camera zou onbruikbaar worden.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySat Apr 02, 2011 7:35 pm

Amy wrote:
'Natuurlijk. Wie op Franklin High nou niet.' zei ze voordat ze een korte grinnik los liet. 'Ik hoop dat ik een inspiratie word voor veel jonge meisjes én jongens.'. Met haar lange pikzwarte wimpers knipperde ze een paar keer, zo leek ze net Bambi. Vooral door de dunne beentjes en armpjes.

Jaimy werd een beetje rood. 'Nou, ik weet nog niet of ik wel wat met dansen wil gaan doen', het klonk stom wat hij zei, maar het was wel waar. Met een rood hoofd keek hij naar Amy. 'Is dat heel raar?', vroeg hij een beetje onzeker. Hij zou inderdaad ook wel een inspiratie worden voor anderen, maar hij wist niet zeker of hij daar wel tot in staat was.
Back to top Go down
Amy

Amy


Posts : 103
Join date : 2011-03-28

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySun Apr 03, 2011 11:55 am

'Wat wil je dan gaan doen?' vroeg ze geïnteresseerd . Van nog niemand die op FH zat had ze gehoord dat ze iets anders wilde doen, nou, met degene die ze een gesprek had gehad dan. Niet veel dus, tja, dat was zij.
Back to top Go down
Jaimy

Jaimy


Posts : 229
Join date : 2011-03-26

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySun Apr 03, 2011 12:05 pm

Jaimy haalde zijn schouders op. 'Ik heb echt nog werkelijk geen idee. Ik zie mezelf nog niet echt optreden met dansen ofzo', zei hij terwijl hij nog een beetje roder werd. Hij voelde zich zo stom! Wie kwam er nou naar FH als hij niet eens wist of hij er later wel wat mee wou gaan doen?!
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySun Apr 03, 2011 1:55 pm

Rae wrote:
Rae grinnikte bij de opmerking. "Dan moet je niet klagen als ik op je tenen ga staan." Op zich kon Rae wel dansen, ze deed tenslotte musicallessen, maar acteren en zang waren nog steeds haar sterkere punten. Voorzichtig legde ze haar camera tegen de muur aan. No way dat ze het risico zou nemen dat die beschadigd zou raken. Het was een spiegel reflex en er was maar iets voor nodig en de spiegel achter de lens zou breken en de camera zou onbruikbaar worden.
"Ik zou niet durven" Verzekerde Loki haar met een glimlach. Hij keek even toe hoe ze haar camera met veel zorg aan de kant legde. "Ken je de basisstappen van de waltz?"
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySun Apr 03, 2011 3:13 pm

Rae knikte en ging ze even na in haar hoofd. Het waren maar simpele stapjes die ze kende en het kwam niet eens in de buurt van hoe Loki net had gedanst. Maar ze hoopte dat hij haar een beetje zou kunnen helpen, als ze eenmaal bezig waren zou het wel lukken. Bij musicalles kregen ze meestal niet echt dansles, maar eerder les zodat ze makkelijk bewogen en een dans makkelijk aan zouden kunnen leren.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySun Apr 03, 2011 3:47 pm

Met een glimlach op zijn gezicht maakte Loki een sierlijke buiging naar Rae. "Mag ik deze dans van u." zei hij met een quasi-deftige toon, waarbij hij haar zijn hand toereikte.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySun Apr 03, 2011 5:15 pm

Rae knikte deftig maar met een grijns op haar gezicht en legde haar hand in die van Loki. Met haar voet tikte ze nu nog de maat zodat ze daar aan gewend raakte. Aangezien het meeste acteerde kostte het haar meer moeite in het ritme te komen dan de meeste leerlingen op Franklin High.
Back to top Go down
Loki

Loki


Posts : 358
Join date : 2011-03-26

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySun Apr 03, 2011 6:36 pm

Loki legde zijn arm om haar middel en begon zachtjes op de maat te zeggen wat ze moest doen. "Voor - rechts - sluit. Achter - links - sluit. Voor - rechts - sluit. Achter - links - sluit." Glimlachend keek hij naar haar terwijl ze langzaam maar zeker steeds gemakkelijker door de zaal begonnen te zwieren.
Back to top Go down
Rae

Rae


Posts : 92
Join date : 2011-03-31

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptySun Apr 03, 2011 8:23 pm

Rae moest inderdaad wennen aan het dansen. Maar Loki's aanwijzingen en de leiding die hij gaf hielpen haar goed. Ze glimlachte, maar bleef zich wel concentreren. Dat het anders fout zou gaan wist ze zeker, ze was absoluut niet de sterkste danser.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptyWed Apr 06, 2011 12:20 pm

NEW

Claire keek eerst even of er iemand was in de zaal en stapte die toen binnen. ze ging aan de kant op een van de bankjes zitten en legde stoffen tas waar een paar spullen inzaten naast haar neer. haar haren zaten in een hoge knot strak naar achteren. ze had een zwart strak balletpakje aan en liep nu nog op blote voeten met wat tape voor bescherming. uit haar tas haalde ze haar spitzen en begon die aan te trekken. ze bond de linten langs haar enkel omhoog en zorgde dat ze niet los zouden komen. Toen ze de schoenen aan had haalde ze uit de tas haar ipod met boxen. ze vond ze veel beter dan de oude cd speler die wat verderop stond. ze zette hewt liedje op, waar ze zo op zou dansen, maar nu zou ze eerst gaan opwarmen. ze begon met wat oefeningen, strekken enz.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptyWed Apr 06, 2011 1:06 pm

Evan kwam rustig de danszaal in en bleef vlak bij de deuropening staan toen hij Claire zag. Een grote grijns kleurde zijn mond en hij keek naar haar hoe ze haar warming up deed. Ze stond met haar rug naar hem toegedraait, de uitgelegen kans om haar eens flink te laten schrikken. Ze zou het niet erg vinden, althans, dat hoopte hij. Geluidloos sloop hij naar haar toe en beet op zijn lip om niet te gaan lachen. Toen prikte hij haar in haar zij en draaide zich weer om om met zijn tas naar de banken te lopen.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptyWed Apr 06, 2011 1:33 pm

Claire schrok inderdaad van de prik in haar zij en ze zette haar been die net nog in de lucht was op de grond en draaide zich vliegensvlug om. ze keek naar de jongen, die haar waarschijnlijk geprikt had aangezien er niemand anders in de zaal was. ' ik ben aan het oefenen, dus stoor me alsjeblieft niet weer.' zei ze bits met een geirriteerde blik. ze had van haar leraar moeten oefenen, aangezien ze de danspasjes was vergeten waar ze mee bezig waren. ze zuchtte en draaide zich weer om, om verder te gaan met de oefeningen. ze bedacht zich dat ze sowieso niet snapte waarom de jongen in haar zij had geprikt. ze schudde haar hoofd om de gedachten weg te krijgen, ze moest nu echt even op haar dans letten.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptyWed Apr 06, 2011 1:36 pm

Evan zette zijn tas op de bank en keek Claire verbaasd aan. 'Wat is er met jou vandaag, mop?' Vroeg hij haar met opgetrokken wenkbrauwen en keek haar even onderzoekend aan. Ze deed nooit zo gepikeert tegen hem. Nou, behalve toen ze erachter kwam dat hij met Trinity had gekust, maar voor zover hij wist, had hij niets gedaan. Hij zette zijn pet goed en ging op het bankje zitten. Wachten op antwoord.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptyWed Apr 06, 2011 1:42 pm

Claire nam dit keer niet eens de moeite om om te draaien en zei dus richting de lege zaal:' ten eerste ik ben niet je 'mop' en ten tweede: ik ben hier serieus aan het oefenen, ja.' ze raakte, nu al, een beetje geirriteerd door de gozer. kon hij haar niet gewoon rustig laten oefenen, nouja soms had je gewoon van die jongens die niet wisten van ophouden. ze pakte haar voet vast en trok hem langzaam boven haar hoofd totdat ze op het puntje van haar spitz stond en haar andere been kaarsrecht in de lucht.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptyWed Apr 06, 2011 1:50 pm

Evans hart gaat heel hart breken :c
~

Evans gezicht betrok duidelijk. Een frons ontstond er op zijn voorhoofd. 'Ok, Claire, je bent niet grappig.' Zei hij tegen haar. Hij vond het niets voor haar om zo te doen, een grapje kon, maar dit was gewoon niet grappig. Hij keek naar haar bijna perfecte stand, heel mooi. Hij beet op zijn lip, wat had hij gedaan dat ze zo kon doen? Als het geen grapje was. Hij kon haar nu niet kwijtraken.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptyWed Apr 06, 2011 1:57 pm

Sad ik vind Evan zooo zielig, ik zit hie recht nu al bijna te janken
~
Claire deed rustig haar been weer naar beneden en draaide zich toen om. ze keek even naar de jongen om te zien of ze hem herkende, maar dat was niet het geval. ze snapte niet waarom hij dan zo raar deed. ' nou jij ook niet echt. ik weet niet wat je probeert uit te halen, maar ga iemand anders irriteren ofzo.' zei ze en ze liep naar het bankje toe. het liedje was afgelopen en ze was nu wel genoeg opgewarmd. ze zette een ander nummer (ja ze doet even iets anders ^_^ ergens bij 0:50 https://www.youtube.com/watch?v=lpRyH2T4enA ook de dans) en keek nog een laatste keer met een lichtelijke boze blik naar de jongen voordat ze weer naar haar plek liep.
Back to top Go down
Evan

Evan


Posts : 381
Join date : 2011-03-15

Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 EmptyWed Apr 06, 2011 2:01 pm

Ik ook ;c
~

Evan voelde zijn maag omdraaien en beet op zijn lip. 'Claire, je bént mijn vriendin. Wat heb ik gedaan dat je zo doet?' Vroeg hij aan haar. Maar hij hoorde zijn eigen stem samenknijpen. Hij balde zijn vuisten en op zijn gezicht was geen enkel vrolijk iets meer te zien. Claire was tot nu toe het belangrijkste in zijn leven en zou het nu zomaar weggaan? Hij beet zo hard op zijn lip dat hij bijna bloed voelde.
Back to top Go down
Sponsored content





Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty
PostSubject: Re: Danszaal 2 Gemengde stijlen   Danszaal 2 Gemengde stijlen - Page 4 Empty

Back to top Go down
 
Danszaal 2 Gemengde stijlen
Back to top 
Page 4 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Danszaal 1 - klassiek
» Danszaal: Moderne dans
» gemengde les instrumenten
» Gemengde les; dans.
» Gemengde les; zang [met of zonder begeleiding].

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: De rest van de school.-
Jump to: