Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Jongens slaapzaal 2.

Go down 
+3
Little
Cole
Catharina Franklin
7 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5
AuthorMessage
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Jongens slaapzaal 2. - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 2.   Jongens slaapzaal 2. - Page 5 EmptyFri Mar 25, 2011 8:36 pm

Dylan begon lichtelijk te blozen er was wel iets maar daar was hij zelf nog nooit binnen geweest en het was zo dat de jongens die daar in verdwenen ook meestal hun hele verhaal moesten gaan vertellen wanneer ze werden gesnapt door andere jongens.' Je hebt hier in de gang een klein kamertje met verboden toegang erop. Waarschijnlijk heb jij het wel gezien. Ik heb er de sleutel voor. Maar er is één probleem. Mensen gaan nog erger denken wanneer ze merken dat je eruit of erin gaat.' Hij lachtte een beetje scheef.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Jongens slaapzaal 2. - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 2.   Jongens slaapzaal 2. - Page 5 EmptyFri Mar 25, 2011 8:51 pm

"hmmm." mompelde Trinity bedachtzaam. Het was grappig van hoe ze van intiem naar FBI achtige plannetjes gingen. "Dan gaan we er omstebeurt in, net als bij de brantrappen, maar dan wat korten." grijnsde ze. "De meeste zitten toch in hun les of moeten er naar toe, dus die zullen niet in de gang blijven hangen." zei ze ietwat uitdagend. Ze streelde met haar vingers lang zijn schouder naar zijn hals.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Jongens slaapzaal 2. - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 2.   Jongens slaapzaal 2. - Page 5 EmptyFri Mar 25, 2011 8:56 pm

Dylan vond het een heel goed idee,' Oké ga jij dan eerst of ik?' Hij keek haar een beetje ondeugend aan en gaf haar even een korte zoen. Gelijk nadat hij zijn lippen van haar af had gedaan ging de deur wijd open en zag hij een hele groep tweedejaars binnen lopen die hun stuk voor stuk even heel raar aan keken.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Jongens slaapzaal 2. - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 2.   Jongens slaapzaal 2. - Page 5 EmptyFri Mar 25, 2011 9:01 pm

Trinity keek grijnzend naar de jongens die binnen kwamen. Voorzichtig duwde ze zich iets van hem af "Laat ik maar eerst gaan." het zou een beetje apart zijn als ze in de kamer zou moeten blijven wachten. En om weeer eerst buiten te wachten zou ook een beetje onhandig zijn. "Maar ik heb geen sleutel." grijnsde ze fluisterend. Haar lippen waren bij zijn linker oor.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Jongens slaapzaal 2. - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 2.   Jongens slaapzaal 2. - Page 5 EmptyFri Mar 25, 2011 9:08 pm

Dylan pakte de sleutel van onder zijn bed, het was een kopie van de echte maar niemand had nog gemerkt dat hij een kopie had. Hij pakte haar hand beet en legde daar on opgemerkt de sleutel in.' Nu wel.' Zei het met een speelse ondertoon en hij keek even over haar schouder naar de tweedejaars. Die een beetje stonden te smoezen en soms hoorde hij zelfs een klein gefluit.' Schow is over guys jullie hebben deze schoonheid weg gejaagd.' Hij lachtte en hij hoorde nu af en toe wat boe geroep of iemand schreeuwde dat het niet eerlijk was.
Back to top Go down
Trinity

Trinity


Posts : 873
Join date : 2011-03-06

Jongens slaapzaal 2. - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 2.   Jongens slaapzaal 2. - Page 5 EmptyFri Mar 25, 2011 9:15 pm

Trinity sloot haar vingers om het sleuteltje en stopte het in haar broekzak. Het was echt iets voor haar om hem alsnog kwijt te raken. Ze stond op en liep alsof er niks aan de hand was weg van de slaapkamer. Natuurlijk had ze wel eens verhalen over het verboden kamertje gehoord, maar er in geweest was ze niet. Dus ze kon niet zeggen dat ze niet bepaals nieuwsgierig was. Ze kreeg bijna de slappe lach toen ze op de gang stond. Ze had het laatste gejoel wel gehoord van de jongen. Nog nagrijnzend liep ze de hal over, het was helemaal rustig had zij even geluk. Ze opende het deurtje en ging naar binnen, de sleutel stopte ze weer in haar broekzak.
Back to top Go down
Dylan

Dylan


Posts : 353
Join date : 2011-03-09

Jongens slaapzaal 2. - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 2.   Jongens slaapzaal 2. - Page 5 EmptySat Mar 26, 2011 8:04 am

Ga je straks verder in het verboden kamertje ding xD
~~

Dylan zag de groep van tweedejaars gelijk op hem afkomen toen Trinity uit de deur verdween. Er werden allemaal vragen naar zijn hoofd geworpen over hoe hij het voor elkaar kreeg om iedere keer weer een nieuw meisje te hebben. En dan nu zo'n lekker meisje als Trinity. Of waarom hij zijn geheim niet aan hun wilde vertellen.' Jongens ik moet gaan, ik geef huiswerk begeleiding en daarom ontmoet ik zo mijn volgende meisje.' Hij lachtte en zijn ogen glinsterde gemeen. De jongens uit het tweede jaar hadden gelijk door hoe Dylan aan zijn meisjes kwam, niet dat het echt zo was want hij was eerder degene die huiswerk begeleiding nodig had. Hij wachtte nog twee minuten en stond toen ook en liep naar de deur toe. Hij keek even om zich heen maar zag niemand. Toen klopte hij even en liep snel naar binnen en sloot de deur weer.
Back to top Go down
Sponsored content





Jongens slaapzaal 2. - Page 5 Empty
PostSubject: Re: Jongens slaapzaal 2.   Jongens slaapzaal 2. - Page 5 Empty

Back to top Go down
 
Jongens slaapzaal 2.
Back to top 
Page 5 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» Jongens slaapzaal 1.
» Meisjes slaapzaal 1.
» Meisjes slaapzaal 2.
» Het levende bewijs dat jongens niet te vertrouwen zijn
» De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: Verdieping 3 & 4-
Jump to: