Become famous.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Become famous.

Music is our life.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Meisjes slaapzaal 1.

Go down 
+11
Kira
Miep
Cathy
Miriam
Lucy
Jenn
Tess
Florentine
Trinity
June
Catharina Franklin
15 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuthorMessage
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Meisjes slaapzaal 1. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Meisjes slaapzaal 1.   Meisjes slaapzaal 1. - Page 7 EmptyThu Apr 28, 2011 5:42 pm

Claire knikte langzaam bij de woorden van Nikki. het was waar wat ze zei, daar had ze nog niet eens bij nagedacht. ze bleef even stil zitten totdat het huilen was gestopt en veegde toen de tranen weg. ze keek op naar Nikki en zei zachtjes met een glimlach:' dankje' ze was haar echt heel erg dankbaar, voor luisteren, maar ook voor de steun.
Back to top Go down
Nikki

Nikki


Posts : 137
Join date : 2011-04-12

Meisjes slaapzaal 1. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Meisjes slaapzaal 1.   Meisjes slaapzaal 1. - Page 7 EmptyFri Apr 29, 2011 5:16 am

Nikki knikte. 'Graag gedaan.' zei ze met een glimlach. Het maakte haar niet zoveel uit of ze mensen moest helpen, ze vond het meestal wel fijn dat ze toch nog ergens goed voor was. Eigenlijk zou Nikki allang weer terug in de les moeten zijn, ze vond alleen dat dit iets belangrijker was dan haar les engels.
Back to top Go down
Claire

Claire


Posts : 424
Join date : 2011-03-06
Age : 28

Meisjes slaapzaal 1. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Meisjes slaapzaal 1.   Meisjes slaapzaal 1. - Page 7 EmptyFri Apr 29, 2011 12:31 pm

Claire glimlachte en zei:' heb je nog les?' ze zou zich wel een beetje schuldig voelen als Nikki door haar straf zou krijgen. alleen maar omdat ze had moesten luisteren naar Claire's problemen.

ff kort want ik ga krantenlopen^^
Back to top Go down
Nikki

Nikki


Posts : 137
Join date : 2011-04-12

Meisjes slaapzaal 1. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Meisjes slaapzaal 1.   Meisjes slaapzaal 1. - Page 7 EmptyFri Apr 29, 2011 12:41 pm

Nikki glimlachte even. 'Ja eigenlijk wel, maar heb er toch geen zin in.' zei ze met een glimlach. Er zou vast iemand wel haar tas meenemen die er nog stond en de leraar zou het waarschijnlijk ook wel begrijpen. En anders kreeg ze maar straf, dat maakte haar ook niet zoveel uit. 'Volgens mij heb jij me hier harder nodig dan de leraar mij in de klas.' zei ze daarna.
Back to top Go down
Sponsored content





Meisjes slaapzaal 1. - Page 7 Empty
PostSubject: Re: Meisjes slaapzaal 1.   Meisjes slaapzaal 1. - Page 7 Empty

Back to top Go down
 
Meisjes slaapzaal 1.
Back to top 
Page 7 of 7Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Similar topics
-
» Meisjes slaapzaal 2.
» De badkamers - Meisjes slaapzaal 1.
» Jongens slaapzaal 1.
» Jongens slaapzaal 2.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Become famous. :: Het RPG :: Verdieping 3 & 4-
Jump to: